Winter is coming...
 
Tröja: HÄR // Tights: HÄR
 
Alltså, i lördags började det snöa?? Är inte redo för snön än haha..
 
I lördags gick jag och Lukas till stan och uträttade några ärenden. På kvällen blev det god mat och Julia kom sen hit på kvällen och så spelade vi alla wii, så kul haha! 
Igår var det standardsöndag med städning och matlådor. Efter lunch åkte vi till min syster för att hämta Ato och sen gå på långtur i skogen från Frognerseteren och sen tillbaka till dom! Det var riktigt kallt, men supermysigt med fika och långtur! 
Idag var det jobb som vanligt, ett besök hos kiropraktorn i vanlig ordning som jag gör två gånger i veckan och sen träning. På onsdag är "sista" gången hos kiropraktorn och då ska vi göra tester för att se hur min axel är efter en månads behandling, ser fram emot det för nu vill jag satsa hårt i träningen igen, så trött på att ta det lugnt på gymmet haha.. Jaja, man får ha tålamod om man ska bli bra och kunna satsa allt!
 
Godnatt