Sjukhusbesök
Inlägget är i samarbete med proteinbolaget.se och innehåller en annonslänk
 
 
Bcaa: HÄR ("PBEMYLEUFSTEDT" för 10-20%)

Godmorgon alla!
Var ett tag sen jag skrev såg jag nu. Har under dessa dagar vart upptagen med jobb och träning. I torsdags var vi ju lediga och då åkte jag och Lukas och mötte upp Julia, Felicia och Tasos på Aker Brygge för att åka ut till Hovedøya. Väl där kom Yasin och hans två kompisar och gjorde oss sällskap! Blev god dricka, mat, musik och en väldit mysig dag! 
Igår spenderade jag min fredageftermiddag på sjukhuset då jag har en bihåleinflammation som vägrar ge med sig.. Så där satt jag och väntade haha. Fick iaf medicin jag ska ta i 10 dagar så blir jag av med denna skiten nu haha. Jaja, nu väntar jag på att Lukas ska vakna så vi kan äta frukost och sen träna. Idag blir det en vända på stan och ikväll kommer Julia och Yasin hit för att se på Eurovision med oss, så taggad haha.
 
Puss o kram