Längesen
 
 
Tights: HÄR // Tröja: HÄR (Med koden "EMY15" får ni 15% rabatt)
 
Hej alla! Det var ett tag sen.. Har helt enkelt haft annat att göra och tänka på det senaste. Var hemma i Varberg med syster och Adrian i helgen, mys! Nu är det snart ny vecka och jag är pepp. Är pepp på träningen som kommer i veckan och att få jobba! Var på kurs i tre dagar förra veckan, en HMSkurs då jag blivit verneombud (vet inte vad det kallas på svenska?) för hela Lagerhaus Norge, hur coolt?? Så var lite tråkigt att jag inte fick jobbat mer än en dag förra veckan, men nu så! Alltså, jag önskar att man bara kunde teleportera sig överallt, avskyr verkligen att ta mig till olika ställen. Gillar inte att åka trikk full med människor, gillar inte att gå igenom parken som bara är full av is och gillar inte att gå ner för den isiga backen till jobbet från trikken... Vill ha vår och sommar nu så man kan ta sig överallt utan att behöva parera hela tiden haha.. Menmen, kanske den kommer snart? Bara det slutar snöa så kommer den nog haha. Det har ju vartfall börjat bli ljusare och ljusare vilket är sååå skönt!!

Jaha nähä, nu ska jag dricka lite te, gå igenom lite saker på datorn och sen sova!
Vi hörs när vi hörs :)