Dålig start
 
Hejhopp! 
Ja, igår var jag ju så pepp på en ny vecka. Veckan startade inte så bra ändå... Gick upp på morgonen för att äta frukost och träna innan jobbet. När jag ställde mig upp så blev jag så yr att jag knappt kunde stå upp. Det brukar ju bli så när man reser sig upp fort, att man blir lite yr, men det släpper ju väldigt fort. Men detta släppte inte på några timmar alltså, jag kunde inte stå upp för allt gungade och gjorde så jag började må illa. Skit tänkte jag, jag som var så pepp på att träna och sen jobba... men det blev att krypa ner i sängen igen, dricka vätskeersättning och bara ta det lugnt. Nu är det bättre, men får små "attacker" av yrsel. Hoppas verkligen det inte är långvarigt.. :( Så idag har jag bara fått ta det lugnt, gjort lite småsaker hemma som jag då hade tid till idag, ätit och fikat hehe.