23 år!
 
Hej!! 
Längesen sist... Men, har fyllt 23 år och firat min födelsedag i hela fyra dagar haha!
Torsdagen bestod av jobb där jag fick välja vad jag ville i present och valde då den fina marmorbrickan och sifferballonger hehe. Sen direkt hem där Lukas överraskade mig med en skattjakt här hemma där jag fick present av hans mamma och små presenter av Lukas. Sen lagade vi god mat och bara tog det lugnt. Väl i soffan framför en film så plockade Lukas fram en present till, och herreguuuud, den människan alltså! Fick den senaste iWatchen!!! Helt sjukt haha. 
På fredagen kom min kära vän Vendela från sverige och stannade här till söndag. Verkligen sååå kul att hon kom! Så fick en present av henne också, cider, godis och en mintu, perfekt inför lördagen ;)
På lördagen blev det massa fix och handling till kvällens festligheter. Vid 19 kom mina vänner hit på födelsedagsfest. Lukas hade ordnat ett olympiskt spel där vi var uppdelade i två lag, USA och nordkorea haha... Så vi alla hade varsinn sån nummerlapp med roliga namn på. Sen var det alla lekar och gud vad kul vi hade!  Veeerkligen en lyckad födelsedag alltså!! 
På söndagen kom syster, Marius och lille Adrian hit på äkta barnkalas med korv med bröd och kladdkaka haha. Fick massa fina presenter av dom också, och från mami! 
Så TACK alla som gjorde min födelsedag helt perfekt! Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar födelsedagar haha ;)