Blodgivare
 
Godkväll!
Idag är det vilodag vilket alltid är lika skönt, det betyder att jag kan komma ikapp med saker jag annars inte hinner. Blev lite fix på balkongen, matlagning och bara tagit det lugnt. Tänk att om bara 5 dagar åker jag och Julia ivääääg, ska bli såå nice verkligen!! Det som dock är riktigt tråkigt är att Lukas åker till  Ryssland på fotbollsVM i två veckor... så kul för honom verkligen, men så tråkigt att vara ifrån varandra så länge :( aja, det går säkert fint!
Juste, efter många om och men så blev jag idag blodgivare! Läst mycket nu att det är brist på blodgivare, så jag tänkte att jag borde bidra med det jag kan. Detta är vartfall något jag hört om i Sverige, att det är brist på blodgivare. Jag kommer ge blod i Norge, men antar att Sverige och Norge samarbetar när det kommer till detta.

Nu ska jag fortsätta se på serien "the rain" och äta gott :)
 
#1 - Angelica Wåhlin

Vad häftigt att vara blodgivare, så fint!