Sunshine
 
Tights: HÄR (rea!) // Tröja: HÄR
 
(Notera att det ser ut som jag är extremt inklippt i första bilden haha, blev så när jag skulle göra bakgrunden lite extra suddig.. )
 
Godkväll! Tror ingen av er missat att det är EXTREMT varmt?! Alltså, egentligen klagar jag inte för tycker det här är den bästa sommaren så länge jag kan minnas, men inte så kul att vara dyngsur varje dag hahah.. 
Anyhow! Tillbaka i Oslo efter en liten semester hemma hos mami, så skönt. Blev faktiskt en spontan utgång i lördags med Lukas och hans killkompisar, även de som ska med på Findings i augusti, så taggad!!
Jobb idag, mycket att stå i med ny kampanj, men älskar det! Träningen rullar på, har lagt upp schemat nu som om jag skulle tävla i styrkelyft, blir intressant att se "tävlingsdagen"! 
 
Kaos inlägg haha, men ville bara kika in lite och uppdatera er :)
 
 
 
#1 - Sarah

Va roligt me utgång :)