B/W
 
Skor: Timberland // Byxor: HÄR // Tröja: HÄR // Solglasögon: Quay
 
Hallå där!
Då har jag och Lukas anlänt i Varberg! Ska vara hemma här till tisdag vilket känns riktigt skönt.
Vi kom hem igårkväll och gick upp imorse vid 05.50 för att åka till Malmö. Wilma skulle nämligen skriva ett prov där så vi skjutsade henne dit. Under tiden vi väntade passade vi på att först gå till espresso house för att dricka lite te och varm choklad för att vakna till liv innan vi tog en liten tur på stan. Efter att vi vaknat till så begav vi oss till gymmet! Riktigt värdelöst gym haha... Tiden gick rätt fort så efter gymmet fick vi ta oss tillbaka till Wilma och sen åka hem! 
Nu har jag och mamma ätit kvällsmat och sett på film. Är riktigt trött nu och har sån smärta i min j-dra axel/skuldra så vet inte vad jag ska ta mig till. Haft problem med de sen i oktober så är så trött på detta nu.. Väntar fortfarande på tid för MR men det tar ju sån tid. 
Jaja, nu blir det sängen här!
Godnatt :)
 
Edit: Haha, såg precis att jag håller på glasögonen på varje bild...
 
#1 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så fina bilder!! :)